تابلو اعلانات

* کلیه کاربران می توانند با کلیک برروی دریافت تیک سبز و طی نمودن مراحل مربوطه نسبت به تایید حساب کاربری خود اقدام نمایند

* با توجه به راه اندازی تالار سیگنال های معاملاتی لطفا از این پس سیگنال ها و تحلیل های خود را فقط در بخش یاد شده منتشر نمایید بدیهی است انتشار هر گونه سیگنال و یا تحلیل بازار در هر یک از بخش های دیگر انجمن ، توسط مدیران مربوطه حذف خواهد شد.

نام فایل ورژن توضیحات تعداد دانلودها حجم فایل دانلود
 دانلود MetaTrader 5 نسخه ویندوز 5 MetaTrader 5 for Brokers
The best solution for organizing a brokerage business in the financial markets

The MetaTrader 5 multi-asset institutional platform is a perfect solution for starting up a brokerage or expanding existing business operations. With MetaTrader 5 you can organize comprehensive brokerage services in a variety of financial markets including Forex, stock exchange and Futures markets.

MetaTrader 5 is a full-cycle system featuring all the necessary components for operating a brokerage business. The flexibility, ease of use and device compatibility are provided through the advanced trading components, which include the desktop, mobile and web terminals. The MetaTrader 5 platform supports White Label licenses, provides enhanced back-office functionality, connectivity gateways for exchanges, liquidity providers, as well as various APIs for integration with your website, trading and post-trading systems.
آپلود شده در: جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲, ۶:۴۳ ب.ظ
آخرین تغییر در: جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲, ۶:۴۳ ب.ظ
0 1.42 MB
 راهنمای استفاده از MT4 MultiTerminal 4 راهنمای استفاده از نرم افزار معاملاتی MT4 MultiTerminal
فرمت : PDF
حجم : 135 K
آپلود شده در: جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲, ۶:۰۰ ب.ظ
آخرین تغییر در: جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲, ۶:۰۰ ب.ظ
2 132 kB
 دانلود MetaTrader 4 نسخه ویندوز 4 پلتفرم معاملاتی MetaTrader 4™

متاتریدر ۴ (MT4)، مشهورترین پلت‌فرم معاملات فارکس در دنیای امروز است. چندین رتبه‌بندی و تحقیق مختلف بین کارگزاری‌ها و معامله‌گران، این پلت‌فرم را تایید کرده‌اند. این پلت‌فرم (که با نام ترمینال هم شناخته می‌شود) مهمترین ابزار کاری معامله‌گران است. معامله‌گران با این ابزار می‌توانند ارزها، ارزهای دیجیتال، فلزات، نفت، سهام و شاخص‌های بازار سهام را معامله کنند.

مهمترین مزیت MetaTrader 4™ این است که حجم عظیمی از امکانات را در رابطی فراهم کرده که کارکردی ساده دارد. به این ترتیب، تمام کاربران می‌توانند ظرف چند ساعت استفاده با آن را به طور کامل بیاموزند.

با متاتریدر ۴ می‌توان در تایم‌فریم‌های مختلف معامله‌گری کرد؛ از ۱ دقیقه گرفته تا ۱ ماه. این ویژگی باعث می‌شود کوچکترین حرکات بازار فارکس هم قابل استفاده باشند. به این ترتیب، می‌توان هم برای حال و هم برای آینده سفارش معامله گذارد و استراتژی‌های معاملاتی مختلفی را به کار برد.
متاتریدر۴ فرصتی عالی برای تحلیل تکنیکال فراهم می‌کند. متخصصین هزاران شاخص مختلف را در متاتریدر۴ توسعه داده‌اند. مشهورترینِ این شاخص‌ها که آزمون‌شان را هم پس داده‌اند، در برنامه گنجانده شده‌اند تا ابزارهای لازم برای تحلیل گرافیکی تکمیل شوند.
با متاتریدر۴ می‌توان معاملات خودکار (الگوریتمی) را هم انجام داد. در این پلت‌فرم می‌توان برنامه‌های ویژه‌ای ساخت که با استفاده از الگوریتم تعبیه‌شده درون‌شان، در فارکس و بازارهای دیگر معامله‌گری می‌کنند. این ربات‌ها ۲۴ ساعت از شبانه روز و ۵ روز از هفته در بازار فارکس، و ۷ روز هفته در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌کنند. به این ترتیب هم تازه‌کاران و هم معامله‌گران مجرب می‌توانند بدون این که زمان و اعصاب‌شان را روی این کار بگذارند سود کنند.
متاتریدر۴ فرصتی است برای این که با استفاده از معاملات اجتماعی، سیستم PAMM یا سیستم کپی معاملات، از حضور معامله‌گران مجرب بهره برده شود.

علاوه بر تمام موارد بالا، سیستم معاملاتی متاتریدر ۴ فید خبری هم دارد که معامله‌گر را درباره‌ی انتشار داده‌های کلان و مختلف اقتصادی خبردار می‌کند. همچنین، اتفاقات مهم دیگری که در دنیا میافتد و می‌تواند روی قیمت‌های فعلی، نوسان‌شان، روندهای میان‌مدت و بلند‌مدت در فارکس و بازارهای مالی دیگر تاثیر بگذارد در آن نمایش داده می‌شوند.
همچنین با استفاده از تب‌های «Signals» و «Markets» که پایین ترمینال قرار گرفته‌اند، می‌توان به پورتال توسعه‌دهنده‌های متاتریدر۴ رفت و در سیگنال‌های معاملاتی مشترک شد و اگر نگوییم هزاران، صدها شاخص، اسکریپت و ربات مشاور را خریداری کرد. همچنین این پورتال به معامله‌گران صدها برنامه‌نویس باتجربه را معرفی می‌کند که می‌توان به هرکدام از آن‌ها، سفارش ساخت یکی از این محصولات را داد.
به این ترتیب، متاتریدر۴ ابزاری پیچیده و چندکاره است که نیازهای حرفه‌ای معامله‌گران را تا جایی که ممکن است برآورده می‌سازد.



تنها چند دقیقه طول می‌کشد که پلت‌فرم متاتریدر۴ را راه‌اندازی کنید. راه‌اندازی این پلت‌فرم در کامپیوتر شما، بسیار ساده است و تفاوتی با نصب نرم‌افزارها و بازی‌های دیگر کامپیوتری ندارد. کافیست بسته به این که از چه سیستم‌عاملی استفاده می‌کنید، در وب‌سایت NordFX روی «Download» برای ویندوز یا مکینتاش کلیک و پس از آن، فایل را روی کامپیوترتان اجرا کنید.

می‌توانید در کابینه‌ی معامله‌گر، ویدیوهایی دقیق را درباره‌ی این که چگونه متاتریدر ۴ را نصب و از آن استفاده کنید، ببینید. برای این که به بخش «Reference and Training Materials» (مطالب آموزشی و مرجع) از کابینه‌ی معامله‌گر بروید. همچنین، تعداد بسیار زیادی مطلب آموزشی و ویدیو پیدا خواهید کرد که به طور خاص ساخته شده‌اند تا معامله‌گری شما در بازارهای مالی تا جای ممکن سودده و موثر باشد.
آپلود شده در: جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲, ۶:۱۸ ب.ظ
آخرین تغییر در: جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲, ۶:۱۸ ب.ظ
2 1.31 MB